90% of my brain is lyrics

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

News

Χτες είδα την ταινία "The Mortal Instruments: City of Bones" http://www.imdb.com/title/tt1538403/?ref_=rvi_tt Μου φάνηκε αρκετά καλή αν και είχε μια δόση θρίλερ, ενδιαφέρουσα πλοκή, καλά τα εφέ και οι ηθοποιοί ήταν καλοί αλλά δεν κατάλαβα γιατί όλοι έχουν ξετρελαθεί με αυτό. Οκ, καλή ταινία αλλά έως εκεί, βέβαια δεν έχω διαβάσει τα βιβλία και ελπίζω να μην τα διαβάσω ακόμα...γιατί πρέπει να πέφτω πάντα σε τριλογίες+ ; Δεν μπορώ μια φορά να διαλέξω κάτι  που να έχει ένα βιβλίο, μια ταινία; Αλλά από την άλλη τα βιβλία σε διαλέγουν όχι το αντίστροφο :p Το επόμενο θα προβληθεί το 2014.
Έχει βγει και το House of Hades https://www.goodreads.com/book/show/12127810-the-house-of-hades?ac=1
 αλλά εγώ δεν το έχω διαβάσει ακόμα γιατί είναι ακόμα στο «δρόμο»...το παρήγγειλα από το Amazon αυτή την βδομάδα και θα μου έρθει κατά τον Νοέμβρη, ουφ! Γιατί πρέπει να περιμένω; Εγώ το θέλω ΤΩΡΑ! Η υπομονή είναι αρετή, λένε αλλά σε μερικά πράγματα δεν μπορείς να περιμένεις...αλλά δεν έχουμε και πολλές επιλογές έτσι; Θα είναι ένα early birthday present όταν έρθει τουλάχιστον. Τώρα πρέπει να πηγαίνω καλό απόγευμα και καλή βδομάδα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου